Polityka jakości wynika z misji Zakładu Opieki Zdrowotnej R-36 sp. z o.o. w Lubaczowie „Utrzymanie naszych klientów w jak najlepszym zdrowiu”
Polega na zapewnieniu wszystkim klientom (pacjentom) profesjonalnej opieki medycznej z zapewnieniem dostępu do świadczeń dla całej rodziny w jej środowisku domowym, nauki i pracy oraz promowanie zdrowia, przy jednoczesnym zachowaniu wysokich standardów jakości udzielanych świadczeń, przyjaznej atmosfery a także zasad racjonalnego gospodarowania środkami finansowymi.
Wymaganą i deklarowaną klientowi jakość uzyskujemy poprzez:
- zaspokajanie potrzeb zdrowotnych i zwiększenie dostępności dla pacjentów do świadczonych usług przy racjonalnym wykorzystaniu posiadanych zasobów
- rozszerzenie zakresu świadczonych usług pozwalające uzyskać dodatkową gwarancję spełnienia wymagań (zadowolenia) klienta,
- szkolenie całego personelu dla zapewnienia wymaganych kwalifikacji oraz motywowanie do wykonywania działań jakościowych,
- realizację procesów w zaplanowanych i nadzorowanych warunkach, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy zmierzającego do pozyskania nowych i utrzymania obecnych Klientów,
- ciągłe dążenie do podnoszenia jakości świadczonych usług medycznych,
- osiąganie konkurencyjnej pozycji Firmy,
- podjęcie niezbędnych działań dla zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych Klientów Firmy,
- podnoszenie świadomości oraz kwalifikacji osób przetwarzających dane osobowe w zakresie problematyki bezpieczeństwa danych osobowych,
- utrzymanie i doskonalenie wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z Normą ISO 9001:2008,